maanantai 19. maaliskuuta 2012

viikonloppu tunnelmii






mä todellakin siivosin tätä kokonaisen päivän!!

noorankaa kaupungilla :)








♥PARAS YSTÄVÄ♥

terveee. olipa rankka viikonloppu ku molempina päivinä menoo ettei saanu olla yhtää rauhas.
lauantaina olin nooran kaa. mentii kaupunkii pyörii ja kuvailtiin ja vähän kaikkee perus säätöö, näin villenki siin samalla.. no sit mentii nooralle ni siin meni sit tietty kokopäivä ku oltii lohjal ja tommottii ni olin iha väsyny ku tulin himaan.

sunnuntaina mentii perheen kaa serkuil espoosee. juteltii mun serkun kaa kaikkee ja selailtii lehtii ja tutkin sen tavaroita, ku sil on aina kaikkee ihanaa tilpehöörii :--) sit syötiin siel ja tottakai mun kummitäti taas oli laittanu vaikka mitä, ni tuntu silt et ois ihaku joku joulu ku oli nii paljo eri vaihtoehtoi mitä syödä... ja sit viel ne kaks kakkuu♥ namnam sain pikkuset palat kotiinki ja molemmat on jo koht syöty. onneks siel ei menny kokopäivää  nii ehti kotonaki vähä touhuilla kaikkee.

tänää meil oli kymppiin kouluu ja oli muutenki jotenki rento päivä. koulun jälkee jäin kaupunkii emmin ja villen kaa ja meil oli ihan sairaan kivaa. oltii suurimmaks osaks prismas ja tämmöstä. sit reenit ja himaa.
ku pääsin himaa tuli jotenki hirvee ikävä viime kesää, se oli vaa jotai niin parasta♥

mut ei mul täs tän ihmeempii, ainii siivosinhan mä huoneeniki, kesti vaa kaks viikkoo :--) mut juuu kirjottelen taas sitku o fiilist. heidoo! :--D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti