torstai 6. lokakuuta 2011

6.10.11

ILTAAA.. en ookkaa vähää aikaa kirjottanu blogiin ku ei oo ollu oikeestaa aikaa.. mut tänää olin mun enol ja tädil yötä ni siel aamul heräsin kaheksalt taino puol kasilt ku en jaksanu nukkuu xd säädin koko tunnin jtn iha outoo siel vaa ... söin aamupalan :D sit lähin kouluu vähä enne ysii .... koulus oli iha hirveet ruokaa hyi vittu jtn uunikalaa... tehää sitä viel huome köksäs et uhnamm.. -,- kolmelt pääsin... niinku joka päivä. menin käymää viel hakee kamat mialt ja jarilt ja sit iskä tuli hakee mua.. kävin ostaa siwast jätskit ja jtn ruokaa ja sitte ku tulin himaa tulin koneel ja sit ruvin maalaa :-D kävin saunas, föönasin hiukset ja aloin kirjottaa tätä :-)
 ostin täs ykspvä (taino iskä osti) tälläsen vaaleen liivin :) rakastuin tohon karvahuppuun ku se on nii iso♥
 on täst jo aikaa mut oltii äitin ja pikkuveljen kaa keskisuomes kavereil :-) nii tää o silt matkalt otettu :D
 tää kello o söpö vaik se onki mun veljen :D ♥
 ei nää mun kuvat onnistu :-D
 profiilikuvaks facee? ;-)
 ♥ loveu mom ♥
 musstavalkone :D
jäätelö on hyvää ♥ ;))

mut meen nyt nukkumaan öitä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti