tiistai 20. syyskuuta 2011

13.9.11 - 20.9.11

sori lukijat en oo kirjotellu pitkää aikaa ku ei oo ollu aikaa olla koneel.. mut pieni juttu et mitä oon tehny ajal 13-20pvä ... 13pvä en muista mtn mitä oisin tehny.. 14pvä olin elämä lapselle-konsertissa, päästiin kian kaa iha eteen, mul oli pääl oranssi wescin paita ja farkut. 15pvä en muista siitäkää mtn paitsi et olin tosi väsyny.. 16pvä HÄPPY BIRTHDAY MINÄ :D täytin 13 sillon :D sain iskält ja äitilt synde lahjaks järkkärin canon EOS 600D <3<3 17pvä vieteltii näit mun synttäreit vähäsen parin kaverin ja sukulaisten kaa äitin kakku onnistu niinku aina se o nii ihanaa <3 sain lahjaks kaikkee kivaa. :D:D:D 18pvä kaverit lähti meilt ku ne oli meil yötä vietiin netta kotiin ja sit käytiin abc:llä syömässä ku oli nälkä xd.. 19pvä =pelkkää tuskaa D:: olin mummil yötä ja mul oli tosi huono olo luulin eka et se oli vaa jtn väsymyst joka lähtis päivän mittaa pois no mul oli huono olo ja päätä särki koko päivän.. olin noonan kaa viel routiol koulun jälkee.. sielt piti viel mennä tanssii ÄÄÄÖÖÖÄÄÄ meinasin pyörtyy ku hypittii ja kaikkee tosi nopeet jutttuu tehtii kärjil ja tällee nii siis olin baletis iskä tuli hakee mut sielt sanoin sille et mul o huono olo ja päät särkee ni se ajo nopeest kotii sit mittasin kuumeen huonol korvamittaril joka heittää no mut se näytti 38.3 ja 38.6 tai jtn tollast en ihmettele et väsytti ja olin iha kuollu varsinki kässäntunneil.. TÄNÄÄ 20pvä sairastan kotona ja vähä outo olo mut tuntuu jo terveemmält kuume heittelee .. no kirjotan illal lisää..

20.9.11 KUVIA:


 meikit tänää :3

 Vaatteet:
toppi - H&M
t-paita - salon torilta
housut - intersport
 moussee laitan ekaks kaikkial naamaa.
 kolmantena laitan ruskeaa luomiväriä ylös ja vaalean beessiä alas :D selkeetä..
 neljänneksi laitan 2-3 kerrosta ripsarii riippuu miten se toimii :3
 rajaan toisena silmät maybeline newyorkin tussilla
viidentenä laitan nenuun lumenen peitepuikkoa ja siihen viellä päälle uudestaan moussea.
HEIPPPS <3 !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti